Facebook Google+ YouTube
Aktuálně textem
Anketa
Jak často sledujete naše reportáže?

Každý den (291 hl.)
 
1x za týden (109 hl.)
 
2 - 3x za měsíc (124 hl.)
 
1x za měsíc (113 hl.)
 
Méně než 1x za měsíc (117 hl.)
 

Celkem hlasovalo: 754
Novinky webu
08.02.2018: Hledáme spolupracovníky
Hledáme externí spolupracovníky na obsazení pozic redaktor, kameraman a střihač v regionu Jičín. Praxe v oboru vítána, ale není podmínkou. Naopak spolehlivost, zodpovědnost, samostatnost a flexibilita jsou nutné! Zájemci pište na e-mail: prace@nasetelevize.cz nebo volejte 608041782.

08.02.2018: NašeTelevize.cz na YouTube.com

Všechny reportáže můžete sledovat také na kanálu YouTube. images2_60

Odkaz najdete v horním pravém rohu. Vycházíme tak vstříc těm, kteří chtějí sledovat reportáže ve vyšší kvalitě. To je možné prostřednictvím počítače nebo televize s připojením k internetu.tv1_60telefon1_60 Nyní je také možné sledovat příspěvky i na chytrých mobilních telefonech, takže teď už Vám žádná reportáž neuteče :-) Najdete zde všechny reportáže od roku 2011.


07.09.2011: Zajímavosti z Chlumce nad Cidlinou
Víte, kdo vaří nejlepší guláš? Nebo kdo jsou mistři světa v hasičském sportu? Podívejte se na reportáže z Chlumce nad Cidlinou, které nově najdete na našem webu.  
Kalendář akcí
V příštích 14 dnech není plánována žádná akce.
Vyhledávání
Nechce se vám procházet rubriky? Použijte vyhledávání!

Vyhledat text

Rozšířené vyhledávání
Registrovaný uživatel
Jméno:
Heslo:


Registrace | Info
Zapomenuté heslo

TEXTEM - Stále více firem testuje své zaměstnance

Aktuality
Autor příspěvku: Textové zprávy
07. 06. 2011
Hradec Králové - V dnešní době se personalisté či manažeři při přijímacích pohovorech už nemusí spoléhat jen na vlastní úsudek a intuici. Dle komunikačních specialistů z agentury Commservis.com vzrůstá počet společností, které pro výběr vhodného kandidáta využívají testování uchazečů pomocí psychodiagnostických metod. Takové postupy - testy, dotazníky, rozhovory, či simulace zátěžových situací - odkryjí komplexní osobnost uchazeče spolu se všemi negativními vlastnostmi a charakterovými rysy, které lze při pracovním interview snadno ukrýt za milý úsměv.


Je kandidát týmový hráč? Nemá sklony k agresi? Dokáže zvládat stres? To je jen malá část otázek, na které je možné s pomocí výsledků psychodiagnostických testů odpovědět. Proces eliminování nevhodných uchazečů se dnes stává jednodušším a pohodlnějším. S rozvojem internetu nastal velký boom i v testování kandidátů online.  Psychodiagnostika tak firmě šetří nejen čas, ale hlavně peníze. Ačkoliv testování vyžaduje vstupní investici, ta se několikanásobně vrátí. Najmutí špatného člověka je totiž pro firmu velkou a dlouhodobou finanční zátěží, která díky testům odpadá.

„Veškeré testovací nástroje je třeba používat funkčně a účelově, abychom předešli tomu, že výsledky budou nevypovídající či někoho dokonce poškodí. Zásadní je také využití většího množství testů – jediný test totiž nikdy neposkytne dostatečný základ pro posouzení uchazeče. Klíčové je dbát na férový a nezaujatý přístup ke všem kandidátům a zvolit pro ně odpovídající podmínky. Je zřejmé, že testy nejsou univerzální – office manažer vyplní jinou sadu než manuálně pracující,“ popisuje pravidla správného a úspěšného testování jednatel společnosti Commservis.com Tomáš Zdechovský.

Klasické testy však mají své limity. Nejenže mohou být jejich výsledky nevypovídající díky špatné interpretaci personálními manažery, ale uchazeči si po několika výběrových řízeních proces testování osvojí a jistým způsobem ho mohou natrénovat. 

„Efektivita sestavy testů tak samozřejmě klesá. Nabízí se ale možnost využití neurotechnologií, které podle našich zkušeností dovedou otestovat uchazeče velmi přesně,“ komentuje současné trendy v testování zaměstnanců marketingový specialista z agentury Commservis.com Adam Dušek.
| Zdroj: Eva Fruhwirtová - Commservis.com
Doporučujeme