Facebook Google+ YouTube
Aktuálně textem
Anketa
Jak často sledujete naše reportáže?

Každý den (815 hl.)
 
1x za týden (347 hl.)
 
2 - 3x za měsíc (385 hl.)
 
1x za měsíc (371 hl.)
 
Méně než 1x za měsíc (396 hl.)
 

Celkem hlasovalo: 2314
Novinky webu
08.02.2018: Hledáme spolupracovníky
Hledáme externí spolupracovníky na obsazení pozic redaktor, kameraman a střihač v regionu Jičín. Praxe v oboru vítána, ale není podmínkou. Naopak spolehlivost, zodpovědnost, samostatnost a flexibilita jsou nutné! Zájemci pište na e-mail: prace@nasetelevize.cz nebo volejte 608041782.

08.02.2018: NašeTelevize.cz na YouTube.com

Všechny reportáže můžete sledovat také na kanálu YouTube. images2_60

Odkaz najdete v horním pravém rohu. Vycházíme tak vstříc těm, kteří chtějí sledovat reportáže ve vyšší kvalitě. To je možné prostřednictvím počítače nebo televize s připojením k internetu.tv1_60telefon1_60 Nyní je také možné sledovat příspěvky i na chytrých mobilních telefonech, takže teď už Vám žádná reportáž neuteče :-) Najdete zde všechny reportáže od roku 2011.


07.09.2011: Zajímavosti z Chlumce nad Cidlinou
Víte, kdo vaří nejlepší guláš? Nebo kdo jsou mistři světa v hasičském sportu? Podívejte se na reportáže z Chlumce nad Cidlinou, které nově najdete na našem webu.  
Kalendář akcí
V příštích 14 dnech není plánována žádná akce.
Vyhledávání
Nechce se vám procházet rubriky? Použijte vyhledávání!

Vyhledat text

Rozšířené vyhledávání
Registrovaný uživatel
Jméno:
Heslo:


Registrace | Info
Zapomenuté heslo

LITOMYŠL - Kraj chce šetřit na osobních vlacích

Pardubický kraj
Autor příspěvku: CMS-TV Litomyšl - http://www.comvision.cz
11. 03. 2011
Náměstek hejtmana Pardubického kraje přijel do Litomyšle spolu se zástupci Českých drah. 21. února se konala schůzka s představiteli obcí ležících na železniční trati Choceň - Litomyšl.

Zatímco z Vysokého Mýta do Chocně je cestujících dost, zájemců o vlakové spojení z Vysokého Mýta do Litomyšle stále ubývá. Provoz je neekonomický jak pro České dráhy, tak pro kraj, který osobní dopravu dotuje. Varianty chystané optimalizace dopravy jsou v podstatě tři. Pokračovat v osobní dopravě na železnici, ale změnit grafikon. Nahradit přepravu kompletně autobusy. Nebo něco mezi tím - zachovat nejvytíženější vlakové spoje a ostatní řešit posílením autobusové přepravy.
Doporučujeme