Facebook Google+ YouTube
Aktuálně textem
Anketa
Jak často sledujete naše reportáže?

Každý den (269 hl.)
 
1x za týden (105 hl.)
 
2 - 3x za měsíc (119 hl.)
 
1x za měsíc (104 hl.)
 
Méně než 1x za měsíc (113 hl.)
 

Celkem hlasovalo: 710
Novinky webu
08.02.2018: Hledáme spolupracovníky
Hledáme externí spolupracovníky na obsazení pozic redaktor, kameraman a střihač v regionu Jičín. Praxe v oboru vítána, ale není podmínkou. Naopak spolehlivost, zodpovědnost, samostatnost a flexibilita jsou nutné! Zájemci pište na e-mail: prace@nasetelevize.cz nebo volejte 608041782.

08.02.2018: NašeTelevize.cz na YouTube.com

Všechny reportáže můžete sledovat také na kanálu YouTube. images2_60

Odkaz najdete v horním pravém rohu. Vycházíme tak vstříc těm, kteří chtějí sledovat reportáže ve vyšší kvalitě. To je možné prostřednictvím počítače nebo televize s připojením k internetu.tv1_60telefon1_60 Nyní je také možné sledovat příspěvky i na chytrých mobilních telefonech, takže teď už Vám žádná reportáž neuteče :-) Najdete zde všechny reportáže od roku 2011.


07.09.2011: Zajímavosti z Chlumce nad Cidlinou
Víte, kdo vaří nejlepší guláš? Nebo kdo jsou mistři světa v hasičském sportu? Podívejte se na reportáže z Chlumce nad Cidlinou, které nově najdete na našem webu.  
Kalendář akcí
V příštích 14 dnech není plánována žádná akce.
Vyhledávání
Nechce se vám procházet rubriky? Použijte vyhledávání!

Vyhledat text

Rozšířené vyhledávání
Registrovaný uživatel
Jméno:
Heslo:


Registrace | Info
Zapomenuté heslo

LITOMYŠL - Otevření kruhového objezdu

Pardubický kraj
Autor příspěvku: CMS-TV Litomyšl - http://www.comvision.cz
03. 12. 2008
26. listopadu proběhlo slavnostní otevření okružní křižovatky I/35 u hotelu Dalibor v Litomyšli. Investorem akce v Litomyšli bylo Ředitelství silnic a dálnic Pardubice. Stavba byla zahájena v červenci letošního roku a prováděla se za stálého provozu. Byla zde snížená rychlost projíždějících vozidel, ale jinak vše proběhlo bez nutnosti objížděk. Celé dílo přišlo na 18,5 milionů korun. Uvedení do provozu se neobešlo bez tradičního přestřižení pásky.

V tomto místě byla křižovatka průsečná a bylo to poměrně nebezpečné místo, k dopravním nehodám docházelo poměrně často. Kruhová křižovatka bylo asi jediné a nejlepší řešení a město o ni usilovalo celá léta. Stavbě ale ještě bezprostředně předcházelo vykoupení a zboření starého skladu v těsné blízkosti křižovatky. Nyní, když je kruhový objezd hotov, mu chybí snad  již jen něco zeleně uprostřed. Obecně - kruhové křižovatky zpomalují dopravu, projektují se v zastavěných částech měst a obcí nebo na jejich začátcích. Ke zpomalení dopravy v prostoru nového kruhového objezdu v Litomyšli dochází zajisté také, zároveň se podstatně ulehčuje příjezd k vlakovému nádraží a hlavně se zvyšuje bezpečnost chodců.
Doporučujeme