Facebook Google+ YouTube
Aktuálně textem
Anketa
Jak často sledujete naše reportáže?

Každý den (808 hl.)
 
1x za týden (343 hl.)
 
2 - 3x za měsíc (383 hl.)
 
1x za měsíc (366 hl.)
 
Méně než 1x za měsíc (388 hl.)
 

Celkem hlasovalo: 2288
Novinky webu
08.02.2018: Hledáme spolupracovníky
Hledáme externí spolupracovníky na obsazení pozic redaktor, kameraman a střihač v regionu Jičín. Praxe v oboru vítána, ale není podmínkou. Naopak spolehlivost, zodpovědnost, samostatnost a flexibilita jsou nutné! Zájemci pište na e-mail: prace@nasetelevize.cz nebo volejte 608041782.

08.02.2018: NašeTelevize.cz na YouTube.com

Všechny reportáže můžete sledovat také na kanálu YouTube. images2_60

Odkaz najdete v horním pravém rohu. Vycházíme tak vstříc těm, kteří chtějí sledovat reportáže ve vyšší kvalitě. To je možné prostřednictvím počítače nebo televize s připojením k internetu.tv1_60telefon1_60 Nyní je také možné sledovat příspěvky i na chytrých mobilních telefonech, takže teď už Vám žádná reportáž neuteče :-) Najdete zde všechny reportáže od roku 2011.


07.09.2011: Zajímavosti z Chlumce nad Cidlinou
Víte, kdo vaří nejlepší guláš? Nebo kdo jsou mistři světa v hasičském sportu? Podívejte se na reportáže z Chlumce nad Cidlinou, které nově najdete na našem webu.  
Kalendář akcí
V příštích 14 dnech není plánována žádná akce.
Vyhledávání
Nechce se vám procházet rubriky? Použijte vyhledávání!

Vyhledat text

Rozšířené vyhledávání
Registrovaný uživatel
Jméno:
Heslo:


Registrace | Info
Zapomenuté heslo

LITOMYŠL - Více turistů do Českomoravského pomezí

Pardubický kraj
Autor příspěvku: CMS-TV Litomyšl - http://www.comvision.cz
09. 09. 2008
V roce 2007 vznikl Svazek obcí Českomoravské pomezí. Na společné propagaci se ovšem pracuje už od roku 2005. S pomocí evropských fondů byla vydána celá řada tištěných propagačních materiálů, info katalog, brožura, multimediální cd-rom a plakáty. Navíc v loňském roce Českomoravské pomezí vystavovalo na 6ti veletrzích cestovního ruchu.


Nyní má svazek přislíbenu dotaci zhruba 4 miliony korun. Realizace projektu má zvýšit konkurence schopnost celé oblasti hlavně v cestovním ruchu. Litomyšl je stále chápána jako TOP v rámci Českomoravského pomezí a také budoucí manažer cestovního ruchu by zde měl mít sídlo a koordinovat odtud společné aktivity. Sama Litomyšl ale na pozdvižení oblasti nepostačí. Realizace takového projektu bude zahájena nejdříve shromážděním dat z již proběhlých marketingových studiích z jednotlivých měst. Ke klíčovým úkolům teď patří vybrat odborníka na funkci marketingového manažera, který bude mít na starosti realizační fázi projektu. Českomoravské pomezí bude potřebovat dokonalou internetovou prezentaci, reklamní spot, opět je v plánu i účast na veletrzích cestovního ruchu a tištěné prezentace. Brožury mají být založeny na výborných fotografiích, stručných textech a pokud možno originálním pojetí.
Doporučujeme