Facebook Google+ YouTube
Aktuálně textem
Novinky webu
09.01.2012: NašeTelevize.cz na YouTube.com

Z mnoha novinek, které pro Vás v letošním roce chystáme, je tou první možnost sledovat všechny reportáže i na kanálu YouTube. images2_60

Vycházíme tak vstříc těm, kteří chtějí sledovat reportáže ve vyšší kvalitě. To je možné prostřednictvím počítače nebo televize s připojením k internetu.tv1_60telefon1_60 Nyní je také možné sledovat příspěvky i na chytrých mobilních telefonech, takže teď už Vám žádná reportáž neuteče :-) Najdete zde všechny reportáže z roku 2011 a postupně samozřejmě všechny nové, tak už jen stačí kliknout na panel v pravém sloupci a můžete nerušeně sledovat.


09.01.2012: NašeTelevize.cz v Poděbradech!
V letošním roce můžete nově sledovat zajímavosti a události z lázeňského města Poděbrady. Během roku Vám ve 24 reportážích přiblížíme ty nejzajímavější události, které se v tomto krásném městě odehrají.

07.09.2011: Zajímavosti z Chlumce nad Cidlinou
Víte, kdo vaří nejlepší guláš? Nebo kdo jsou mistři světa v hasičském sportu? Podívejte se na reportáže z Chlumce nad Cidlinou, které nově najdete na našem webu.  
Kalendář akcí
V příštích 14 dnech není plánována žádná akce.
Vyhledávání
Nechce se vám procházet rubriky? Použijte vyhledávání!

Vyhledat text

Rozšířené vyhledávání
Registrovaný uživatel
Jméno:
Heslo:


Registrace | Info
Zapomenuté heslo

LITOMYŠL - Více turistů do Českomoravského pomezí

Pardubický kraj
Autor příspěvku: CMS-TV Litomyšl - http://www.comvision.cz
09. 09. 2008
V roce 2007 vznikl Svazek obcí Českomoravské pomezí. Na společné propagaci se ovšem pracuje už od roku 2005. S pomocí evropských fondů byla vydána celá řada tištěných propagačních materiálů, info katalog, brožura, multimediální cd-rom a plakáty. Navíc v loňském roce Českomoravské pomezí vystavovalo na 6ti veletrzích cestovního ruchu.


Nyní má svazek přislíbenu dotaci zhruba 4 miliony korun. Realizace projektu má zvýšit konkurence schopnost celé oblasti hlavně v cestovním ruchu. Litomyšl je stále chápána jako TOP v rámci Českomoravského pomezí a také budoucí manažer cestovního ruchu by zde měl mít sídlo a koordinovat odtud společné aktivity. Sama Litomyšl ale na pozdvižení oblasti nepostačí. Realizace takového projektu bude zahájena nejdříve shromážděním dat z již proběhlých marketingových studiích z jednotlivých měst. Ke klíčovým úkolům teď patří vybrat odborníka na funkci marketingového manažera, který bude mít na starosti realizační fázi projektu. Českomoravské pomezí bude potřebovat dokonalou internetovou prezentaci, reklamní spot, opět je v plánu i účast na veletrzích cestovního ruchu a tištěné prezentace. Brožury mají být založeny na výborných fotografiích, stručných textech a pokud možno originálním pojetí.
Doporučujeme